Siemens EH645FB17M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH645FB17M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

WAc Megens 05-12-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Een sieraad voor de keuken. Heel fijne indeling van de kookzone's. Lekker vlot te bedienen ( slide ).

Nick 04-12-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Het werkt zoals het hoort te werken, voldoet aan alle eisen die ik stel aan een kookplaat; snelheid gecombineerd met kwaliteit

J W van der Jagt 25-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Prettig apparaat, mooi afgewerkt, goede vlakverdeling (mede door de mogelijke uitbreiding van een van de zone's voor een braadslede), duidelijke beschrijving, goede prijs- / kwaliteitverhouding

R. de Haas 03-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Plaat wordt snel warm, is eenvoudig te bedienen. Handig is de boost functie. Zeer snel opwarmen met deze functie. Ben tevreden over deze aankoop. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

yvonne44 27-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Plaat is heel makkelijk te bedienen.
Inhoud is snel aan de kook, plaat is snel afgekoeld.
Het is net of je weer ouderwets op gas kookt, nl 25 jaar op keramische plaat gekookt.
Ga veel profijt hebben van deze plaat.

Noor en Jo 25-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Onze eerste ervaring met deze kookplaat zijn uitstekend door het bedieningens gemak van deze plaat.
Tevens vinden wij dat het duidelijk de kooktijd versneld waardoor er minder energie wordt verbruikt.

van koot66 25-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

makkelijk in gebruik, en veilig voor kinderen. handig dat je hem opslot kan zetten, werkt goed met de pannen van siemens. erg blij mee

psmetsers 29-05-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Goed en gemakkelijk apparaat het is onze 2e en bevalt ons zeer goed, volgende keer zeker weer een nieuwe al zal dat wel weer een enkel jaren gaan duren

Anje Dallinga 21-05-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Kookt lekker snel.mplaat is goed schoon te houden. Dikke 10. Ook de boostknop is fijn voor alle kookunits. De plaat li.achter kan voor verschillende maten pannen, wat ook lekker werkt.

T.van Wijlick 18-03-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

We hebben veel modellen en merken bekeken, deze was met prijs/kwaliteitverhouding goed.
de bediening is makkelijk, en deze kookplaat heeft veel mogelijkheden en extra's.
En de power boost is ook super.

zuidhorn2015 05-03-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

we zijn net verhuisd en het behaald erg goed, van gas over naar inductie is koken als juweeltje, het gaat erg snel en bevalt zo ontzettend goed, dat ik het veel eerder had moeten doen, dan was mijn juweel nu al diamant bij wijze van spreken...ik zou het iedereen aanbevelen.

J. Polman 03-03-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Werkt fijn, reageert goed op mijn vingers.

Vaak werkt touchscreen minder omdat ik erg droge handen heb.

dunya_52 05-02-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Onze vorige Siemens inductie kookplaat had er de brui aan gegeven. Wij waren altijd zeer tevreden met het koken op deze siemens inductieplaat, dus de keuze was gauw gemaakt. Het moest weer een Siemens worden. Na het lezen van diverse positieve ervaringen van andere consumenten zijn we binnengestapt bij onze vaste plaatselijke leverancier.
De plaat wa gemakkelijk te installeren.
We hebben de plaat pas een aantal dagen in bezit, maar wij durven nu al uit te spreken dat we hier heel lang plezier van zullen hebben. Door de rvs omlijsting is het echt een plaatje en dus een verrijking van je keuken.
De plaat laat zich makkelijk bedienen (heel intuitief) en schoonmaken is ook zo gepiept. De Touchglider bediening ervaren wij als zeer prettig.

D.Klaver 25-01-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

mooi koken met inductie. snel, praktisch, schoon en veilig.
gewoon top.
na jaren een inductie kookplaat van siemens gehad te hebben kiezen wij weer voor Siemens.

benferri 05-01-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Mooie inductiekookplaat met aluminiumrand. Snel op temperatuur en zeer snel door de boostfunctie. Prettig in gebruik.

flor 47 23-12-2014
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Een geweldig apparaat: veilig, gebruiksvriendelijk, gemakkelijk en met vele mogelijkheden en mooi vormgegeven. Top!

Edith Kookprinces 04-12-2014
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Zojuist mijn nieuwe Siemens inductiekookplaat laten plaatsen. Wat een heerlijkheid na jarenlang keramisch te hebben gekookt. Wat een snelheid en gemak. Had ik eigenlijk al jaren eerder moeten doen. Maar toen lagen de prijzen vele malen hoger dan nu..... Een aanrader!

W Riezebos 26-11-2014
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Echt een aanbeveling. Water kookt snel. Plaat blijft niet lang heet. Makkelijk in gebruik en ideaal dat je bij elke pit een eigen kookwekker in kan stellen. Bevalt zeer goed.

Cornelia 1954 18-11-2014
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Nog maar een paar dagen in het bezit van deze inductieplaat en al helemaal gewend
1. De bediening is simpel, een kind kan de was doen.
2. Mooie en strakke vormgeving.
3. Ruim voldoende.
4. Electiciteit is duurzamer dan gas. Aangezien wij dat nu zelf opwekken, d.m.v. zonnepanelen is deze plaat dubbel duurzaam.

M Berndsen 12-09-2014
Geschreven voor: Siemens EH645FB17M

Hij is supersnel warm en makkelijk in de bediening. Geen handleiding voor nodig. Per plaat bedienbaar.